سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع دارویی و دارویی

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع دارویی  و دارویی

دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع دارویی  و دارویی

همایش بازاریابی و فروش در صنایع دارویی  و صنایع وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

بازاریابی صنایع دارویی   

بازاریابی دارویی  

بازاریابی در صنایع دارویی  بهداشتی بازاریابی سلامت

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی

-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت بازارگرمی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت بازارسازی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت بازار سنجی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

 

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت دارویی  و درمان

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت های رفتاری در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان صنعت دارویی  و صنایع وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    چاشنی های فروش در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    فروش خلاق در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

 

  

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته تولید کنندگان و وارد کنندگان صنعت دارویی  و صنایع وابسته

مدیریت برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر برند  در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

-    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای برند سازی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت برند داری در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت برند شناسی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-    مهندسی ارزش برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت تحقیقات برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت حفظ برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت کنترل برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت هویت سازی برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-     معاینه فنی برند در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    سبگ های برندسازی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

 

 

 

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

مدرس دانشگاه و سخنران

مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....

تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی

با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی

عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی

مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما

ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی

و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت دارویی  و صنایع وابسته تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دارویی  و صنایع وابسته



اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته  به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت دارویی  و صنایع وابسته  بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی صنعت دارویی  و صنایع وابسته  رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های صنعت دارویی  و صنایع وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته  چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دارویی  و صنایع وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت دارویی  و صنایع وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته   و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • فرایند مدلسازی در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران


 

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته

خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت دارویی  و صنایع وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

اساتید دوره:

 علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )

  

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

 

روز اول

روز دوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

11-13

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

14-16

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش

16-18

کارگاه کارگروهی

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

 

روز اول

روز دوم

روز سوم

9-11

مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

 و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...

11-13

انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

14-16

تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

16-18

کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت

کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 

 سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش،  و مدیریت 
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com      www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در صنعت صنعت دارویی  و صنایع وابسته و

واردکنندگان و تولید کنندگان صنعت دارویی  و صنایع وابسته

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم مدیریت

-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

-    مقایسه رهبر، مدیر

/ 0 نظر / 29 بازدید