مدرسه فروش ایران

 

 

 نمونه کارگاه های آموزشی

آموزش به طور اجرایی و کاربردی در محل

 

نمونه کارگاه های آموزشی فروش و بازاریابی علی خویه  به صورت اجرایی و کابردی در محل

 

دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد

سمینار بازاریابی

 

 

کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش علی خویه

این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.

 

 

هرکدام از ما در زمان خرید و فروش وسیله، ابزار و یا حتی یک دست میز و صندلی، دست به تحقیق می زنیم و از صاحب نظران و کارشناسان دربارة آن نظر می خواهیم، اما برای گرانترین خرید و فروش در طول حیات خود یعنی واحدی از یک ساختمان، خواه "مسکونی" ، "تجاری" یا "اداری" معمولا باید چه عملیات و اموری را انجام داد؟ از چه کسانی مشورت خواست و چگونه باید این امر صورت گیرد؟ برای بازاریابی ملک و ساختمان چه باید کرد و چه اصول، تکنیک ها و روش هایی وجود دارد؟ چه نکاتی را در حین بازاریابی ملک و ساختمان باید مورد توجه قرار داد.... این کتاب می تواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه مورد استفاده واقع شود و هر کس به نوعی در زندگی خود می تواند از این منبع استفاده لازم را داشته باشد.

 

 

کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد ....

 

 

بررسی چگونگی بازاریابی در کشورهای پیشرفته، به ما ثابت می کند که به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم، چیزهایی که فراموش شده اند و چیزهایی فقط چشم تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در این کتاب سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی از شرکت ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین تلاش شده است که شما را با تاکتیک ها و تکنیک های جدیدی آشنا کند، تا بتوانید تبلیغات برتر و موثری تری داشته باشید.

 

 

کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ... این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است....

 

 

 

ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن انها می تواند در فرایندهای ارتباطی فروش تبلیغات و بازاریابی نقش موثری داشته باشد. به عقیده نگارندگان ان. ال. پی رویکردی منظم و کلی نگر برای درک اثربخشی ذهن هر فرد در زندگی فردی و سازمانی است و می توان با بررسی ان عوامل بازاریابی را در راستای ذهن مخاطب پیش برد. ان. ال. پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است: اعصاب و شبکه های عصبی زبان و زبان شناسی و برنامه ریزی. نگارندگان در کتاب حاضر ضمن تعریف ان. ال. پی مبحث مهندسی ذهن را با طرح موضوعاتی مانند ساختار مهندسی ذهن و ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات نقش اعصاب در تبلیغات و ضمیر خوداگاه و ناخوداگاه در تبلیغات و ارتباطات بررسی کرده اند. بخش پایانی کتاب نیز به اصول شش ماده ای تبلیغات و ارتباطات در ان. ال. پی اختصاص یافته است

منبع : http://www.sapra.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=71

 

 منابع کتاب اسرار تجارت بین الملل خویه --- ادامه

 

 

 


ادامه مطلب

+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید

 

دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای مشهد بوشهر شیراز ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد
سمینار خویه بازاریابی برندسازی فروش

کارگاه آموزشی مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی راهکارهای ارتقا برند نام و نشان تجاری

سمینار مدیریت ارتباط با مشتری خویه

سمینار مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مداری راهکارهای وفادارسازی مشتریان بندر عباس سنندج مشهد

سمینار مدیریت نام ونشان برندسازی مدیریت برند خویه

سمینار مدیریت نام و نشان تجاری خویه مشهد

سمینار مدیریت نام و نشان تجاری اصول و تکنیک های برندسازی مهارت های ارتقا برند مشهد

 

کارگاه آموزشی فروشنده حرفه ای مدیریت فروش مهندسی فروش خویه

سمینار و کارگاه آموزشی فرشنده حرفه ای مدیریت فروش مهندسی فروش خویه

 

سمینار بازاریابی

 

 

دومین سمینار بزرگ  مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریان

 در بندر عباس

با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

مدرس استاد خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

برخی از سرفصل های سمینار

انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

تکنیک های برخورد با مشتریان

تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
چگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتری
معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های بیمه

آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

روشهای رضایت سنجی مشتریان

آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان
اهداف و ضرورت نیاز صنایع بانک و بیمه به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
کانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی خدمات بانک و  بیمه

کارگاه کارگروهی

بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت

نمایش فیلم

سمینار مشتری مداری روابط عمومی

سخنران

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات

عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا

مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما

عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی

بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی

سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش

و....

 کارگاه های آموزشی بازاریابی فروش مشتری مداری ارتباط با مشتریان تبلیغات و

سمینار یک روزه مدیریت روابط عمومی مهندسی تبلیغات

مدرس علی خویه

سرفصل های این دوره:

اصول و مبانی مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات

منشور مدیریت روابط عمومی  و مهندسی تبلیغات

10 تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی

10 تکنیک ارتباط و روابط عمومی  خلاق

رفتار مصرف کننده در روابط عمومی و تبلیغات

مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق و مهندسی تبلیغات

زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang)

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در روابط عمومی و تبلیغات

مهندسی ارزش در تبلیغات

اصل تصویر سازی ذهنی

 اصل مدلسازی در روابط عمومی

اصل مدل  TOTE در روابط عمومی و تبلیغات

  اصل مدل  ROLE در روابط عمومی و تبلیغات

 اصل مدل متا در روابط عمومی و تبلیغات

اصول پزشکی ان ال پی در روابط عمومی

مهندسی رسانه در روابط عمومی و تبلیغات

 اصل دی ان ای پیام ها و رسانه های تبلیغاتی

 تریز و تکنیک های تریز در روابط عمومی و تبلیغات

جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....

مهندسی یک کمپین تبلیغات

همراه با مورد مطالعاتی

نمایش فیلم و اجرای کارگاه

کارگاه بازاریابی

کارگاه آموزشی مدیریت

 

مدرس دوره های فروش و بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت

 

 

 

 

http://www.freeuploadimages.org/images/9eldet5x6xbyqkklovrz.jpg

علی خویه

مولف محقق مدرس سخنران مترجم مشاور و مجری تبلیغات، بازاریابی، فروش و ارتباطات

تحقیق، آموزش، اجرا

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

۱- مشاور مدرس و مجری ارتباطات بازاریابی- تکنیک ها و تاکتیک های ارتباطات بازاریابی

۲- مشاور تبلیغات- مهندسی تبلیغات -مجری تبلیغات - استراتژی ها تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات

۳- مشاور  مدرس و مجری بازاریابی -مهندسی بازار- تحقیقات بازار- تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی 

۴- مشاور مدرس و مجری فروش - ارتباطات فروش - مهندسی فروش- تکنیک ها و تاکتیک های فروش و پیشبرد فروش

۵- مشاور مدرس و مجری روابط عمومی - مهندسی روابط عمومی- تکنیک ها و تاکتیک های روابط عمومی - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های ارتباطات موثر -

۶- مشاور مدرس و مجری مدیریت استراتژیک- برنامه ریزی استراتژیک - استراتژی های بازاریابی - استراتژی فروش

 

o       سخنران و مدرس دانشگاه

o       مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغاتی

o       مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما

o       مولف و مترجم بیش از 5 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی و تبلیغات            

o       تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات

o       شرکت در سمینارهای مختلف بازاریابی، فروش و تبلیغات

o       مدرس دوره های مختلف خلاقیت، تریز، بازاریابی ، فروش، تبلیغات، روانشناسی، ارتباطات و ....

o       عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 

o       انجام وظیفه در سمت های مدیر بازرگانی، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، مدیر تبلیغات، خلاقیت و تحقیق و توسعه در شرکت های مختلف

o       افتخار همکاری با برندهای معتبر و بزرگ ملی و بین المللی

o       مبدع و مخترع شیوه های نوین و خلاقانه بازاریابی و تبلیغات و فروش

o       ثبت دو اختراع

o       تولید و اجرای نرم افزار آموزشی و اجرایی راز تجارت و بازاریابی خلاق

o       مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت های معتبر ایرانی و خارجی

o       فعالیت  بیش از 15 سال در تمامی زمینه های هنری و تبلیغاتی

o       عضو وب سایت انجمن تحقیقات بازار اروپا ESOMAR

o       عضو 1to1media

o       عضو WARC

o       همکار افتخاری انجمن بازاریابی و انجمن تحقیقات بازار ایران

o       عضو انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

o       مجری و مدیر تحقیق و توسعه مجله تبلیغات انجمن صنفی تبلیغاتی ایران و...

تولید کننده و مجری نرم افزارهای آموزشی در حوزه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات خلاقیت

 

نمونه از کارگاههای اجرایی توسط مهندس خویه

 تکنیک های آموزش روشهای تدریس و اهمیت آن

مدرس آگاه، قبل از هر نوع آموزش، باید چارچوب کار خود را بر اساس یک سلسله اصول شناخته شده تربیتی بنا نهد و با رویکردی منطقی، با ثبات و جامع بداند که یادگیرنده ها چگونه یاد می گیرند و او چگونه می تواند به بهترین وجه یادگیری آنها را هدایت و تسهیل کند. به عبارت دیگر، باید اصول و نظریه های یادگیری را به خوبی بشناسد. مدرس باید در شناخت این اصول و نظریه ها رویه ای پویا و همیشه در حال پیشرفت داشته باشد و پیوسته خود را در مرکز اطلاعات، ارتباط و یافته های علمی قرار دهد. از جانب دیگر، بخش دیگری از ساخت چارچوب، شناخت دقیق یادگیرنده هاست و این که آنها دارای چه ویژگیهایی هستند، چه قدر از پیش نیازهای لازم برای هر نوع یادگیری را دارا هستند و سطح انگیزش و رغبت آنها برای آموختن موضوعی خاص چیست؟ هر مدرس بدون در دست داشتن اطلاعات یادشده، نمی تواند فنون خاصی را برای آموزش برگزیند. البته شناخت دقیق عوامل دیگری چون کلیت برنامه آموزشی، هدف های آموزش موضوع یا درسی خاص و متغیرهای مدیریتی نیز در ساخت چارچوب دخالت دارند.

 

این مقاله با فرض بر این که مدرس از چنان آگاهی هایی برخوردار بوده و چنین چارچوبی را شکل داده است، به بحث فنون  آموزش می پردازد و ضمن بازنگری مفهومی، به تاریخچه آن اشاره می کند و انواع آن را بر می شمرد.

بسیاری افراد مفهوم فن را در آموزش، با مفاهیم وظیفه، فعالیت، روند، تمرین، رفتار، تکرار و حتی راهبرد مدرسان همسنگ قلمداد می کنند. از این رو، ضروری می نماید که مفاهیم مزبور به روشنی تعریف شود تا بتوان فن را از هر یک از آنها متمایز و فصل مشترک آنها را مشخص کرد.

 

وظیفه

 

وظیفه معمولاً به شکل خاصی از فن یا مجموعه ای از فنون اطلاق می شود که دارای ارتباط بسیار نزدیک با برنامه های درسی هستند و از این رو باید حداقل دارای اهداف ارتباطی باشند .حلقه پیوند همه تعاریف وظیفه، تأکید همه آنها بر کاربرد زبان به مثابه عامل معتبر و معنی دار برقراری ارتباط ورای کلاس درس است.

 

فعالیت

 

فعالیت عبارتی بسیار متداول در متون مربوط به برنامه های درسی است و عملاً هر آن چه را که دانشجویان در کلاس انجام می دهند، شامل می شود. زمانی که عبارت فعالیت کلاسی به مفهوم خاص آن را بکار می بریم، منظور ما مجموعه همسان و وحدت یافته ای از رفتارهای دانشجویان است که در چاچوب معین زمانی، بر اساس دستورالعمل مدرس و با هدفی خاص انجام می شود. فعالیت ها شامل رفتارهایی مانند بازی های کلاسی، تبادل اطلاعات در گروه های کوچک، تصحیح نوشته های سایر دانشجویان و ایفای نقش های گوناگون است. از آن جا که هر نوع فعالیت مدرس باید موجبات عملکرد فعال دانشجویان را فراهم کند، مواردی مانند تکرار گفتن صبح به خیر یا چشم در چشم دانشجویان دوختن یا نوشتن فهرستی از واژه ها یا مسائل بر روی تخته سیاه جزء فعالیت های مدرس محسوب نمی شوند.

 

روند

 

واژه روند به رفتارها، تمرین ها و فنونی اطلاق می شود که هر لحظه در کلاس به نوعی ظهور می کند و مبتنی بر روش خاصی از تدریس است. از این منظر، روند ها اگرچه فنون را شامل می شوند، اما مولف این نوشته ترجیح می دهد که تعریف مستقلی از آنها به دست دهد.

 

فن

 

فن عبارتی فراگیر است که فعالیت های گوناگون مدرس و دانشجویان را در کلاس شامل می شود. به دیگر سخن، فنون شامل کلیه وظایف و فعالیت ها هستند. فنون تقریباً در همه موارد، اموری برنامه ریزی شده و از پیش سنجیده شده اند .فنون، حاصل انتخاب مدرس و اجزا یا ارکان هر جلسه آموزش هستند. مدرس می تواند هر درس را در بردارنده شماری از فنون بداند. فنونی که می توانند مدرس مدار، دانشجوی مدار، یا تولید مدارو یا ادراک مدار باشند و یا حتی با یکدیگر ترکیب شوند تا بتوانند یک وظیفه را شکل دهند.

 

تاریخچه طبقه بندی فنون

 

نگاهی گذرا به کتاب های درسی و سایر کتاب های مربوط به فعالیت های مدرس نشان می دهد که فنون بسیار زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای آموزش مهارت های گوناگون بهره گرفت. برای مثال، در حیطه آموزش زبان فنون متعددی وجود دارد که در فهرست های گوناگون شامل 167 فن برای آموزش زبان خارجی به کودکان، 123 فن برای تمرین های ارتباطی و 78 فن برای آموزش تعامل زبانی گنجانده شده است.

 

این انبوه فنون را چگونه می توان طبقه بندی کرد؟ در طی سالیان دراز چندین طبقه از فنون به شرح زیر ارائه شده است.

از دستکاری تا ارتباط

فنون در طیفی بسیار وسیع قرار دارند که نقطه آغاز آن فنون از نوع دستکاری در حد کمال و در نقطه پایان آن فنون از نوع کاملاً ارتباطی قرار دارند. در سمت کاملاًدستکاری شده این طیف فنونی قرار دارند که کاملاً در مهار مدرس است و مستلزم پاسخ پیش بینی شده از جانب دانشجویان است. تکرار جمعی عبارت ها و جمله ها و جایگزینی واژه ای با واژه ای دیگر در جمله در زمان تکرار، نمونه هایی از تمرین شفاهی است که در این مقوله می گنجد. نمونه های دیگر آن املا یا خواندن مطالب با صدای بلند است. در سمت ارتباطی فنون، پاسخ های دانشجویان کاملاً آزاد و از این رو، پیش بینی ناپذیر است. این فنون شامل داستان گویی، سیال سازی ذهن ( ذهن انگیزی گروهی )، ایفای نقش، بازی، و نظایر آن است.

در این بخش از طیف، معمولاً نقش مهار کننده مدرسان کاهش می یابد و دانشجویان آزادند تا به پرسش ها خلاقانه پاسخ دهند و با سایر دانشجویان تعامل برقرار کنند. با وجود این، باید به خاطر داشت که همواره اندکی از اعمال مهار آشکار یا پنهان مدرس ضرورت دارد.

 

مدت ها این تصور اشتباه در آموزش مهارت های زبان در زبان آموزی وجود داشت که برای افراد مبتدی باید از فنون دستکاری شده یا بی معنا و فارغ از قوه ابتکار استفاده کرد و فقط در مراحل پیشرفته تر فنون ارتباطی را به کار گرفت. بر عکس، در روش ارتباطی برای آموزش مهارت از همان آغاز بر استفاده از فنون ارتباطی برای آموزش تاکید می شود.

میزان استفاده از فنون ارتباطی به سطح مهارت و توانایی دانشجویان کلاس بستگی دارد. فنون ارتباطی برای افراد مبتدی در بر دارنده فعالیت در حجم محدود و تکرار الگوها برای کسب مهارت( مانند مهارت های زبانی ) است.

 

فنون مکانیکی ( قالبی و عاری از ابتکار ) ، معنادار، و ارتباطی

در دهه های 1940 تا 1960 فنون آموزش، به ویژه آموزش زبان فقط بر تکرار تکیه داشت ولی امروزه، خوشبختانه آموزش از فنونی بهره می گیرد که تکرار را به حداقل رسانده است. فنون مشترک آموزش را می توان به سه دسته تقسیم کرد: تمرین های عاری از ابتکار و کاملا کنترل شده، تمرین های تا حدودی قابل کنترل و تمرین های کاملاً آزاد. این تمرین ها خصوصاً در آموزش زبان مصداق دارند .

 

شاید بتوان تمرین را فنی دانست که به تعداد اندکی از وجوه یک مهارت از رهگذر تکرار معطوف است. این تمرین ها در آموزش زبان عموماً به طور شفاهی ( تکرار همه دانشجویان ) یا به طور فردی صورت می گیرد.

 

تمرین الگوهایی مانند الگوهای دستوری زبان بر سه نوع است. تمرین های مکانیکی و عاری از ابتکار، تمرین های معنادار و تمرین های ارتباطی. تمرین های عاری از ابتکار فقط دارای یک پاسخ درست است و فاقد ارتباط ضمنی با واقعیت است. مثلاً تمرین از نوع تکرار مستلزم آن است که دانشجویان کلمه یا عبارتی را تکرار کنند، صرف نظر از آن که معنای آن برای آنان مشخص باشد .تمرین معنادار دارای یک پاسخ قابل پیش بینی یا مجموعه محدودی از پاسخ های ممکن است؛ اما با شکلی از واقعیت های بیرونی ازتباط دارد. تمرین ارتباطی به دانشجویان امکان می دهد تا پاسخ های آزاد ارائه کنند و به انتقال معانی بپردازند .

 

فنون مهار شده و آزاد

 

شاید سودمند ترین طبقه بندی فنون برای مدرسان فنونی باشد که در طیفی قرار بگیرد که در آن مدرس به درجات متفاوت، فعالیت های یادگیری را مهار می کند. آگاهی از مفهوم مهار در این جا، اهمیت دارد. در فهرست زیر ویژگیهای این دو نوع فن مورد مقایسه قرار گرفته است.

فنون قابل مهار                                      فنون آزاد                  

مدرس مدار                                            دانشجوی مدار

دستکاری شده                                     ارتباطی

سازمند                                                  آزاد

پاسخ پیش بینی شده                            پاسخ پیش بینی نشده

هدف از پیش تعیین شده                        هدف مبتنی بر مذاکره

برنامه درسی ثابت                                  برنامه درسی مبتنی بر همکاری و مشارکت

 

بدیهی است که تصویر واقعی از این دو نوع فن کاملاً به صورت سیاه و سفید نیست .برای مثال، بسیاری از فنون قابل مهار، قابل دستکاری هم هستند و بسیاری از آنها هم چنین دارای عناصر ارتباطی هم هستند. تمرین های شبه ارتباطی وجود دارد که بسیار مهار شده است؛ زیرا مدرس پرسش های ثابتی را مطرح می کند و هر دانشجوی مدت کوتاهی وقت دارد تا به آنها پاسخ دهد. با وجود این، به دانشجویان امکان داده می شود تا در صورت لزوم از این قالب درآیند و جلوه ای ارتباطی به تمرین بدهند. بنابراین، باید توجه داشت که با این تعمیم ها نمی توان این دو نوع فن را کاملا از یکدیگر متمایز کرد.

 

منبع

داگلاس براون

گردآوری و ترجمه: علی خویه

 

دانلود  برخی از مطالب سمینار تکنیکهای فروش - فروش خلاق - مهندسی فروش - مدیریت فروش - فروشنده حرفه ای - اصول و فنون مذاکره - تاکتیک های مذاکره -تکنیکهای ارتباط  و ....

مهندسی فروش مدیریت فروش مهندسی مذاکره فروش خلاق    فایل پی دی اف

 مهندسی فروش مدیریت فروش مهندسی مذاکره فروش خلاق    فایل پاورشو

 

مطالب سخنرانی برخی از سمینارهای علی خویه - تبلیغات خلاق - روانشناسی تبلیغات- تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات خلاق - مهندسی تبلیغات - رازهای تبلیغات و ...

دانلود مطالب سخنرانی برخی از سمینارهای علی خویه

مطالب سخنرانی تبلیغ تبلیغات علی خویه

 پس از رفتن به این صفحه لینک دانلود  را ادامه دهید

 

 

 

دوره کامل مهندسی ارتباطات بازاریابی

دوره آموزشی اجرایی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی

به صورت عملی، کاربردی و اجرایی

در جلسات کارگاهی و کارگروهی

مجری:

مدرس: مهندس علی خویه

مشاور،مولف، محقق، مترجم و مجری تبلیغات

ابداع کننده تئوری ها و سبک های تبلیغات برای اولین بار در صنعت تبلیغات

مولف کتاب های سبک های تبلیغات، تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

مولف کتاب ان ال پی در ارتباطات و تبلیغات

عضو هیات تحریریه نشریات بازاریابی و تبلیغات

برنامه ها و سرفصل های این دوره:

نام دوره

ساعت

شهریه

ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی

4

 

مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات

4

 

مدیریت روابط عمومی و کمپین روابط عمومی

4

 

تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها

4

 

مدیریت رسانه در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات

3

 

مهندسی مجدد و مهندسی ارزش در  ارتباطات و تبلیغات

4

 

مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی

2

 

/ 0 نظر / 29 بازدید