سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در موسسات    آموزشی   و

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی 

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

دوره های آموزشی ویژه آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

همایش بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و  خدمات آموزشی  و خدمات  وابسته

مدیریت بازاریابی حرفه ای در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

بازاریابی آموزشگاه ها و خدمات آموزشی 

بازاریابی آموزشی ، بازاریابی و فروش آموزشگاه ها

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش

-    مدیریت آمیخته بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

-    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار آموزشی و خدمات آموزشی

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک

-    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارگرمی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارسازی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت بازار سنجی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت بازاریابی مویرگی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا آموزشی و خدمات آموزشی  تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

 

کارگاه

-    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در موسسات    آموزشی   و

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی  

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

-    مدیریت در فروش موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

-    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

-    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش  و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

کارگاه

-    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

 

  

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در موسسات آموزشی   و خدمات  وابسته 

مدیریت برند در موسسات آموزشی  

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

-    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    اصول برند سازی حرفه ای در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

ارتقای بینش و نگرش

-    تفکر برند  در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

-    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

-    مهارتهای برند سازی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت برند داری در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت برند شناسی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-    مهندسی ارزش برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت تحقیقات برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت حفظ برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت کنترل برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت هویت سازی برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارت شخصیت سازی برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-     معاینه فنی برند در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    سبگ های برندسازی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

-    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

 

 

مدرس دوره

مهندس علی خویه

09122991608www.khooyeh.com 

    www.alikhooyeh.blogfa.com

  www.gmas.ir

در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

 مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

 همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

 ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

 مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

 مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

 ...........................................................................................

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در موسسات    آموزشی  و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    موسسات    آموزشی   به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار موسسات    آموزشی   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی موسسات    آموزشی   رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    موسسات    آموزشی   چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی آموزشی و خدمات آموزشی  موسسات    موسسات    آموزشی  چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده آموزشی و خدمات آموزشی  موسسات    موسسات    آموزشی  خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان آموزشی و خدمات آموزشی  بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

استاد : علی خویه www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی

بیش از 13 سال تجربه اجرایی

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    موسسات    آموزشی   

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:


 

  • تیپ شناسی مشتریان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    موسسات    آموزشی    و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در موسسات    آموزشی   و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش
/ 0 نظر / 30 بازدید